Masz już konto?

Na co zwrócić uwagę?
- warto analizować w którym momencie klienci opuszczają stronę nie dokonując zakupu, aż 70% odrzuceń następuje na etapie koszyka
- utrzymanie Klienta jest 8-krotnie tańsze niż pozyskanie nowego, warto wyłonić powracających klientów i przygotować dla nich spersonalizowane oferty
- śledzenie konwersji  w zależności od źródła pochodzenia klienta (frazy Adwords, odwołania z innych stron, Facebook itp.) może kilkukrotnie podnieść skuteczność działań promocyjnych

Aby być na bieżąco wystarczy zdefiniować cykliczny raport w usłudze e-SCREEN.


ROI (ang. return on investment - zwrot z inwestycji) - wskaźnik rentowności stosowany w celu mierzenia efektywności działania.

Zamów bezpłatną wersję testową >>

DOTACJE NA INNOWACJE
INWESTUJEMY W WASZĄ PRZYSZŁOŚĆ
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.