Masz już konto?

Pozycjonowanie – definicja
Jest to część jednego z działań marketingu internetowego, tzw. SEM (Search Engine Marketing), która składa się właśnie z pozycjonowania SEO (Search Engine Optimization) i płatności za kliknięcia w wyszukiwarkach  - PPC (Pay Per Click).

Pozycjonowanie polega na optymalizacji pozycjonowanej strony czyli dopasowanie konstrukcji i treści serwisu internetowego do właściwego wyświetlania go na liście wyników wyszukiwania.

Wg innej definicji pozycjonowanie to proces poprawiający ilość i jakoś ruchu przychodzącego do pozycjonowanej witryny z wyników organicznych wyszukiwarek.

Najważniejsze aspekty pozycjonowania:
- SEO to proces a nie jednorazowa akcja
- SEO koncentruje się nie tylko na ilości ruchu, ale także jego jakość
- ważne jest monitorowanie wyników 

Pozycjonowanie – podział

Pozycjonowanie, a właściwie sam rynek SEO (Search Engine Optimization) dzieli się na dwie części. Pierwszą z nich jest pozycjonowanie białe. Jest to pozycjonowanie przy pomocy działań zalecanych przez wyszukiwarkę Google, czyli przygotowanie strony zawierającej aktualne i atrakcyjne dla internautów treści a następnie odpowiednia optymalizacja kodu.
TYM SIĘ ZAJMUJEMY!

Drugim typem jest pozycjonowanie czarne, które polega na masowym zdobywaniu linków poprzez nieużyteczne dla Google metody takie jak spamowanie i śmiecenie internetu. Działanie tego typu może doprowadzić do tzw. banu, czyli wyrzucenia danej domeny z wyników wyszukiwania, bądź drastycznego obniżenia pozycji w wynikach wyszukiwania. TYM SIĘ NIE ZAJMUJEMY!

Zamów bezpłatną wersję testową >>

DOTACJE NA INNOWACJE
INWESTUJEMY W WASZĄ PRZYSZŁOŚĆ
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.