Masz już konto?

Konwersja sprzedaży

 

Masz pomysł na zmianę w Twoim sklepie internetowym? Masz nadzieję, że jej wprowadzenie wpłynie na skuteczność działania witryny? Skorzystaj z e-TEST – e-usługi, która umożliwia sprawdzenie jak dana zmiana wpływa na konwersję sprzedaży czy skuteczność Twojej „landing page”. Dzięki dobrym zmianom będziesz w stanie podwyższyć współczynnik konwersji sprzedaży(czyli wskaźnik obrazujący stosunek liczby dokonywanych w e-sklepie zakupów do liczby odwiedzin witryny).

Dzięki e-TEST możesz testować różne odmiany całych witryn internetowych (np. różne odmiany kolorystyczne czy funkcjonalne) lub różne odmiany poszczególnych elementów witryny takich jak hasła reklamowe, ceny, promocje itp.

Każda testowana odmiana strony wyświetlana jest losowo, co pozwala na uzyskanie wiarygodnych wyników. Po odnotowaniu odpowiedniej liczby odwiedzin, system generuje szczegółowe statystyki i wskazuje odmianę witryny, która generuje najwyższe przychody.

Dowiedz się więcej >>

DOTACJE NA INNOWACJE
INWESTUJEMY W WASZĄ PRZYSZŁOŚĆ
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.