Masz już konto?

Warto wiedzieć o konwersji

Konwersja sprzedaży – stosunek zamówień do ilości odwiedzin sklepu internetowego. Średnia konwersja w e-commerce wynosi zaledwie 0,5%.


Co warto testować?
Wychodzimy z założenia że nie ma stron idealnych i każdy element witryny warto przetestować i poprawiać. W szczególności polecamy testowanie:

- poziomów cenowych
- promocji
- sprzedaży pakietowej
- sloganów reklamowych i tzw. haseł „call to action”
- nawigacji i ergonomii stron www
- formularzy
- różnych wersji ekspozycji nowości w ofercie

Czy testy są wiarygodne?
Tak, ponieważ testowane wersje stron są wyświetlane odwiedzającym w tym samym czasie, np. 100 osób widzi wersję X a inne 100 osób wersję Y. Na wyniki nie wpływa zatem sezonowość czy pora dnia.

Jak podnieść konwersję sprzedaży?
- znaleźć sposób na podkreślenie unikalności oferty
- umieścić informację o dostępności produktu i czasie realizacji
- umieścić informację o kosztach dostawy
- usunąć elementy rozpraszające na etapie „koszyka”
UWAGA! aż 70% klientów rezygnuje z zakupu na etapie koszyka

Każdą w powyższych zmian należy przetestować, najlepiej w kilku wariantach.

Zamów bezpłatną wersję testową >>

DOTACJE NA INNOWACJE
INWESTUJEMY W WASZĄ PRZYSZŁOŚĆ
Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka.